Mijn ‘sainted rituals’

Hey allemaal!

Vandaag zal ik mijn ‘sainted rituals’ vertellen. Ik versta onder ‘sainted rituals’ meer dan alleen make-up, maar ook dingen zoals je dagelijkse haarstijl, welke doucheproducten je vaak gebruikt, en gewoon dingen waarvan je heel erg houdt.

Dingen die ik graag gebruik:

-Alle rituals spullen! Vooral de enorme douchegelflessen waar dat wittige schuim uitkomt vind ik heerlijk. Ik heb ze bijna allemaal en gebruik ze dan ook om de beurt.

-Rimmel London make-up. Ik vind dit echt een heel erg goed, maar ook cheap merk. Ik heb er niet echt heel veel van, maar ik wil wel steeds meer ervan gaan kopen. Tot nu toe vind ik de waterproof gel eyeliner echt fijn om mee te werken en ook de mascara’s doen niet onder. Top.

-CosmoGirlz. Misschien denk je ‘huh, dit is toch geen ritueel’, maar voor mij is dat wel het geval! Ik houd van ‘luchtige’ tijdschriften, nee voor mij geen quest of zo. Ik lees liever over problemen van meiden en de nieuwste make-up, blunders en grappige verhalen. Ook de kleren die in dit soort mode tijdschriften staan zijn heel leuk, en meestal hebben ze ook een budget-prijs rubriek waar ik graag in kijk.

-Chocoladepepernoten! Oeps, dit is een beetje een gek ‘item’ op de lijst, maar ja ik houd gewoon van die dingen! Ooit heb ik met mijn beste vriendin een hele zak leeggegeten, haar ouders waren not amused. Tsja, het was wel erg lekker ๐Ÿ™‚

Dit waren echt de dingen waarvan ik het meest hou, tenminste dingen die je kan kopen dan. Want natuurlijk vind ik mijn vrienden en familie wel beter dan deze producten ๐Ÿ™‚

Greetz,

Leave a Reply

