Mijn blogrondje

Hey allemaal!

Als ik van school thuis kom, en voor school iets op de computer moet doen, klik ik automatisch op het google chrome pictogrammetje onderaan mijn scherm, wacht ik ongeduldig tot de browser is geladen en maak ik even een blogrondje. Ik ga even langs mijn favoriete blogs en kijk of ze al nieuwe posts hebben, en lees die uitgebreid. En dan… oeps, is het al weer half vijf? Ik zal mijn favoriete blogs onthullen!

1. Beautylab.nl

Ik vind Beautylab echt zo’n leuk blog! De schrijfster heet Serena Verbon en zij kan dingen heel leuk uitleggen. Ook maakt ze de mooiste (make-up) looks. Ik kijk er altijd als eerst naar! 🙂

2. Kittehscupcakes.nl

Kittehscupcakes is echt een heel leuk blog. De maaksters zijn Tara & Larissa Verbon, zusjes van Serena Verbon en dat vind ik echt grappig… Die hele familie is aan het bloggen geslagen haha. Ze maken lekker luchtige artikelen, en hun DIY’s zijn altijd super.

3. Oohlarouge.nl

Oohlarouge’s schrijfster is Josephine. Ik vind haar looks echt heel mooi, ze heeft echt gevoel voor stijl. Ook schrijft ze lekker, het leest gewoon fijn.

5. Lifesplash.nl

Dit blog vind ik ook leuk, vooral om de ‘scriptjes’, een soort van flash-bestanden waar je op kan klikken en dan komt er informatie en zo haha. Oké, dat klinkt vaag… Nou ja ik vind het gewoon een leuk blog, met veel leuke DIY’s weer.

6. Lottelovesbeauty.nl

Dit blog is ook cool, Lotte kan echt mooie make-up looks maken! Ze kijkt ook heel leuke series, haha. Ik vind dit blog wel de minste van alle voorgaande blogs, omdat het best eenzijde onderwerpen zijn die ze behandelt. Maar ze behandelt ze wel leuk, en daarom staat dit blog toch in mijn lijstje! 🙂

Dat was het weer voor vandaag. Ik probeer gewoon elke week wat te posten, en dat gaat waarschijnlijk niet lukken vanwege te weinig inspiratie of gewoon hartstikke veel huiswerk (:()

Tsja, see ya!

Leave a Reply

