Miss Sporty – Check matte

Hola!
Wooow, veel blogberichten vandaag hè? Wat inspiratie en nagellak toch met een mens kunnen doen :P.
Ik wilde jullie graag van een budgettopper voorzien, dus kocht ik Check matte van Miss Sporty voor slechts €1,99! Maar de vraag of deze matterende top coat ook echt werkt voor zo’n prijs? You’re about to find out!

Ik heb de matte coat over Rimmel London’s #60 Royal Blue aangebracht – ik vond het zonde deze nagellak al van mijn nagels te slopen – omdat deze heel veel glans heeft! Ik ben erg benieuwd…

20121025-144259.jpg
Je kan het niet heel goed zien op de foto, maar de nagellak is echt mat geworden! Een heel gaaf gezicht 🙂
Ik besloot om er nog een laag overheen te doen, gewoon uit nieuwsgierigheid 🙂

20121025-144828.jpg
Huh? Na nog een laagje, is het matte effect weggegaan! Nou ja, niet helemaal maar toch is het zwaar verminderd. Gek? Weer wat geleerd, NIET deze top coat 2x over je nagellak heen doen haha! Ach nu maken jullie deze fout tenminste niet. 🙂

Conclusie

Deze matterende top coat werkt prima, maar na de 2e laag verminderd het effect. Handig als je niet een op-en-top matte effect wilt hebben op je nagels, met 2 laagjes krijgt deze nagellak meer een satin laagje! En de prijs? Top natuurlijk! €1,99 voor zo’n lakje betalen, en dan zo’n goed matte effect krijgen, is echt een koopje. (Nogmaals, op de foto kun je niet zo goed zien dat mijn nagellak mat is geworden. Vertrouw maar op mijn ogen, want het is écht mat.)

Nou dat was het weer! Vinden jullie matte topcoats een leuk effect brengen, of vinden jullie ‘t juist vreselijk?

Leave a Reply

