Rimmel London – #60 Royal Blue

Hello!
Ik heb mijn nagellak er meteen afgehaald toen ik dit lakje in huis had gehaald. Bij de vorige post kan je zien waar ik deze gekocht heb en hoe duur de lak was.
Het lakje heet: #60 Royal Blue. Als je het potje draait, verandert de kleur van de lak: hij wordt zelfs paars en dan groen en dan weer blauw!

Maar hoe ziet het eruit op mijn nagels?
1. Eerst begin ik met een basecoat: dit keer een nagelverharder.

20121025-141842.jpg
Deze is van het Etos huismerk.
2. Nu gaat Royal Blue op mijn nagels.

20121025-142111.jpg
Het resultaat na 1 laagje is niet heel dekkend, het lakje zelf is dus vrij sheer. Er zitten al wel veel fijne shimmers in, en als ik mijn vingers beweeg verandert de kleur al.

20121025-142605.jpg
Wow, na 2 laagjes is deze lak veel mooier! Je ziet nu dat de paarse glans veel toeneemt en ja, eigenlijk is de lak zo al 1000x mooier! Ik ga toch nog een 3e laagje proberen…

20121025-143121.jpg
De lak is met de derde laag nóg paarser geworden, wat ik wel super tof vind! Ja, wauw deze nagellak behoort nu al tot 1 van mijn favorieten! 🙂

Conclusie
Deze nagellak is met 3 lagen echt het mooist naar mijn mening. Hij heeft zulke mooie kleuren af en is natuurlijk hartstikke trendy haha, want metallic nagellak is helemaal in deze winter. De fijne shimmertjes vind ik ook heel leuk. Voor de prijs van €7,99 vind ik het een prima lak.
Laatste fotootje:

20121025-143533.jpg
Vinden jullie deze lak mooi genoeg om aan je collectie toe te voegen? 🙂

Leave a Reply

