Mogu Mogu

Hey allemaal!
Gisteren was ik in de plaatselijke toko, en zag ik 5 grappige flesjes staan. Ik besloot te vragen wat het was, en het was dus Mogu Mogu – een Aziatische trend! Mogu Mogu is vruchtensap met stukjes kokosjelly erin.
En ik heb het geproefd!

20121028-091827.jpg
Ik heb het roze flesje gekocht, in de smaak aardbei. Ik nam een eerste slok en…. *tromgeroffel* ik vond het echt super lekker! Het is in feite gewoon mierzoet aardbeiensap met wat chemische kokosblubber erin haha, maar het heeft wel wat. Koud is het echt het lekkerst, dan heeft het echt een tropisch smaakje! Mijn zusje en moeder kotsten het spul echter bijna uit.
Hieronder nog een close-up van de Mogu Mogu!
Hmmm! Hoe lijkt deze Mogu Mogu jullie? Of heb je het al geproefd? 🙂

20121028-093042.jpg

Leave a Reply

