Top 5 liedjes!

Hallo!
Ik zat net lekker naar MTV te kijken, en ik besefte dat er zóveel nieuwe artiesten bij zijn gekomen de laatste tijd. Ik besloot een top 5 van mijn favoriete liedjes op te stellen!
1. Psy – gangnam style
Dit liedje vind ik echt geweldig haha! Wie kent Psy tegenwoordig nou niet? (Voor als jij diegene bent: een Koreaans mannetje met zonnebril.) Ik blèr gewoon maar wat mee met dat Koreaans, maar toch een awesome lied.
2. Conor Maynard – Mary go round
Veel mensen kennen Conor Maynard tegenwoordig wel – hij heeft de hit ‘Can’t say no’ gehad en nu ook ‘Vegas Girl’! Maar van zijn CD ‘Contrast’ vind ik het liedje ‘Mary go round’ het leukst!
3. Justin Bieber – Beauty and a beat
Okeeee, oeps. Ja, ik vind JB’s muziek leuk. Mijn vriendinnen staren me aan alsof ik gek ben als ik weer meezing met de nieuwe Justin Biebâh hit, maar ach.
4. Alicia Keys – Girl on Fire
Normaal verafschuw ik Keys’ muziek. Zo traag! Maar dit nummer vind ik dus echt wel top. Misschien omdat het lied over de hoofdpersoon in The Hunger Games gaat? Who knows.
5. Nielson – Beauty en de brains
Eerste Nederlandse lied wat ik echt leuk vind! Dit lied is goed gezongen en de tekst is ook nog eens grappig.

Dat was het dan! Zit er ook een favoriet liedje van jullie tussen? Of heb je juist een heel andere muzieksmaak? Let me know 🙂

Leave a Reply

