Cute webshop!

Hoi allemaal!

Voordat jullie de post lezen, wil ik even zeggen dat ik niet elke dag iets kan bloggen. Ik ben ook heel erg druk met school, sport en andere hobby’s, dus ik heb geen tijd om elke dag iets te posten helaas :(. Ik zal mijn best doen zo veel mogelijk swatches, looks en reviews online te zetten maar soms komt er ook een ‘saai’ postje tussendoor, bijvoorbeeld met wat tips om de dag door te komen of zo zonder foto’s o.i.d. 🙂

Maar, back to the point! Ik kwam net zo’n leuke webshop tegen, ik vond dat ik die even met jullie moest delen. It’s http://www.welovecutestuff.nl! I love cute stuff, you love cute stuff, everyone loves cute stuff, right!? 😀 In deze shop bevinden zich ook heel veel telefoonhoesjes voor de iPhone 4 (laat ik nou net de 3 hebben natuurlijk), dus als je een 4 hebt GO LOOK. Ik heb nog niet de bezorging getest. Maar als ik er iets ga bestellen, krijgen jullie het ofcourse te weten. :3 Kijk verder voor mijn favorieten!

Enkele voorbeelden uit de shop:

Kutusitanyanko iPhone case

Dit hoesje is zó schattig, en €9,00! Valt best mee toch?

Sushi plush

Compleet nutteloze, maar supercute sushi knuffels. Beetje duur helaas, €25,00. Voor die prijs mogen de knuffels wel mega zijn?!

Chocolade donut kussen - Super zacht!

Om je tanden in te zetten, donut kussens! Schattig maar net als de sushi knuffels best duur, €34,99.

Cupcake thee-ei

Haha, een cupcake thee-ei. Schattig en ook nog eens functioneel, €6,25! Cheap cheap cheap!

Zo schattig, haha ik smelt helemaal als ik er naar kijk. Die schattige dingetjes… Hihi! Welke van de spulletjes vinden jullie het schattigst, handigst, nutteloost (is dat een woord?) of zo?! Comment! 😀

Leave a Reply

