REVIEW || Kate Moss RL Lipstick

Heeey allemaal!

HET SPIJT ME VOOR DE BAAAAD QUALITY VAN DE FOTO’S. HELAAS HEB IK NIET ZOMAAR €600 VOOR EEN CANON CAMERA 😦
Vandaag zag ik pas de lippenstiftcollectie van Kate Moss in de Etos-schappen liggen, en besloot een herfstkleurtje mee naar huis te nemen, voor de blog :)! Hier de swatches, en natuurlijk een review!

 

20121102-153914.jpg
Whew, mooie huls! Let niet op mijn prachtige chipped nagellak :)! En la colour:

20121102-154044.jpg
Beautiful roodbruine kleur! Yeah, me likes. En nu de swatches!

20121102-154445.jpg
Donkere kleur, maar echt ja… Herfstig!

20121102-154841.jpg
Jup, op de lippen! Glijdt perfect over de lippen, yeah! Deze stift ziet er echt mooi uit op de lippen, geeft ook snel kleur af. Deze stift is echt awesome!

Collectie: Kate Moss || Merk: Rimmel London || Prijs: €7,50 || Nummer: 112

One thought on “REVIEW || Kate Moss RL Lipstick

  1. I like the helpful info you supply in your articles. I will bookmark your blog and check once more right here frequently. I’m fairly certain I’ll be informed plenty of new stuff proper right here! Best of luck for the next!

Leave a Reply

