TAG || Before I die

Hola!

Ik zag op verschillende blogs de tag ‘Before I Die’ al rondgaan, en besloot deze ook te doen op mijn blog… Gewoon omdat ik nog ontzettend veel wil doen én deze tag grappig is.

Oké, ja, ik hou van ijs. En ja, ik hou heel erg van B&J ijs. Mijn favorieten tot nu toe zijn Cookie Dough, allerlekkerste ijs ooit!, en Strawberry Cheesecake, ook heerlijk. Maar élke smaak proberen… Dat lijkt me een lekker en makkelijk iets om te bereiken in mijn leven, haha.

Dit wil ik sowieso, als ik wat ouder ben ga ik deze sowieso kopen! Echt ik vind ze zó mooi. Ze passen gewoon onder elke outfit en geven die outfit dan echt een boost, een soort classy, chic tintje… Ja oké ik kan uren over ze praten (maar dat is saai dus dat doe ik maar niet).

Dit is al in progress, mijn haar is nu al ver over mijn schouders, jippie! Lang haar vind ik zo leuk, omdat je er dan heel erg mee kan doen. Vlechten, een knot, lage staart, zonder dat het er vrij awkward uit ziet. Ja, lang haar, I want.

Dit lukt me echt niet haha, maar ik hoop dat ik op een dag gewoon de drive heb om dat dagboek vol te schrijven. Ik ben wel een aantal keer in een leeg schrift begonnen, maar dan na een dag of 4 vergeet ik te schrijven, of heb ik er gewoon geen zin in en dan is het project ‘dagboek’ al ten dode opgeschreven omdat ik het dan écht he-le-maal vergeet, na die ene verwaarloosde dag. Een dagboek bijhouden is dus nogal moeilijk voor me, hihi.

Jaaa, New York! Daar wil ik dus echt echt echt heen. En dan het beroemde Vrijheidsbeeld bezoeken, dat lijkt me echt heel tof! Zo’n afgezaagde foto maken met de familie voor het beeld zelf, met die tandpastaglimlachjes. Oké ik dwaal af, maar ik wil dit beeld gewoon graag zien (hopelijk waait Sandy het niet om! D:)

Geen commentaar bij nodig toch, of wel? Hahaha, nee ik wil natuurlijk graag moneh.

Ja, dit wil ik wel proberen hoor! Ik hoop dat dit lukt. Ik zit nu in de 3e en tot nu toe gaat het prima dus ik geloof wel dat dit gaat lukken. Maar ik hoop het nog steeds.

Hahaha, nee grapje hoor! Dit wil ik dus echt niet, ik heb een doodsangst voor spinnen. Brrr…

Dit was mijn bucket list! Willen jullie ook wel één van deze dingen doen? Of heb je er al een paar gedaan? Commeeeent! 😀

4 thoughts on “TAG || Before I die

Leave a Reply

