INSPI || Nail art

Hey there!

Ik heb echt zin om mijn nagels te lakken vandaag, maar daarvoor is natuurlijk inspiratie nodig. Hebben jullie ook zin om te nagellakken maar echt geen idee wat je zou kunnen maken? Hier dan wat nodige inspiratie! (De plaatjes zijn van internet.)

Niet zo heel erg moeilijk om te maken! Het is wel een beetje slordig gedaan op de foto, voor het beste resultaat gebruik je plakband.

Wat een grappige jasjes! Deze nailart is heel makkelijk om te maken, zolang je maar zwarte stripers hebt.

Deze nailart is echt heel mooi gelukt en doet me inderdaad denken aan vlinders! Deze is overigens gemaakt door Serena van Beautylab!

Ziet er echt feestelijk uit, en is ook makkelijk (als je een dotting tool hebt).

Ahhhw, wat schattig! Deze heb ik zelf ook gemaakt bij een vriendin ooit maar die waren natuurlijk wel iets minder goed gelukt! Zoals je al kan zien is dit een artikel op Beautyblog.nl geweest.

Ah, super cute! Slapende konijntjes. Leuk voor pasen! Dit is een artikel op Misslipgloss.nl geweest.

Zo, ook wat inspiratie opgedaan?! Ik wel! Ik hou echt van nailart, of het nou bekijken is of het maken ervan! 

 

 

4 thoughts on “INSPI || Nail art

Leave a Reply

