INSPI || Haar

Hellooo!

Ik hou van haar. Klinkt gek misschien, maar mijn haar is heilig. Ik bedoel ik ga niet opeens de schaar in mijn lange lokken zetten voor de ‘afwisseling’, ne-eh. I ❤ my hair. En ik hou ook van andere hun haren! Ik zie de laatste tijd zo enorm veel leuke tumblr plaatjes van meiden met prachtig haar en dat is gewoon eyecandy. Ik ga zelf ook mijn haar ombre laten verven maar dan lichtbruin/blond achtig, dat krijgen jullie nog wel te zien! 😉

Random tumblr-plaatje, maar o zo mooi. Kijk dat dan, die regenboog aan haar! Wheeew I want.

Ik ben ook een sucker voor gewoon felgekleurd haar. Niet dat ik dat durf of zo, maar ik heb echt respect en bewondering voor degenen die dat wel durven, zoals het meisje hierboven. Het staat toch tof? Yeah en nog ombre ook! Perfect.

Doet me denken aan chocolade, hihi. Zó mooi haar, het krult geweldig!

Dit vind ik ook mooi, het is best wel subtiel omdat het meisje dicht bij haar eigen haarkleur blijft.

W-O-W. Ik wil dat haar, nu.

Maar niet alleen random mensen op tumblr hebben dip-dye/ombre hair. Het is ook enorm populair onder de beroemdheden, echt waar!

Dit is Cher Lloyd, misschien ken je haar van het liedje ‘Swagger Jagger’. Ik vind het ombre/dip-dye hair haar echt prachtig staan.

Lauren Conrad kan zo te zien ook niet van het Ombre haar afblijven, maar ik moet zeggen dat ze de trend rockt!

Drew Barrymore houdt ook van ombre haar. Als ik bij google bij de plaatjes kijk van ‘ombre hair’, krijg ik echt meteen haar!

Miley Cyrus staat ook bekend om haar haren – dit is dan wel nep, maar dat betekend niet dat het niet mooi is! Haar extentions hebben haar haren inmiddels al wel verlaten, hebben jullie haar nieuwe haar al gezien!? Die pixie blonde coupe. Ik vind het haar misstaan.

Nog even wat laatste plaatjes, deze heb ik van mijn tumblr (http://michelleeexoxo.tumblr.com/) gehaald.

 

195k:</p><br />
<p>♡Hipster ♡ Fashion ♡ Makeup♡<br /><br />

Oké genoeg haar voor vandaag, hihi! Ik hoop dat ik jullie aan heb kunnen steken met deze awesome trend. XOXO!

One thought on “INSPI || Haar

Leave a Reply

