Leuke iPhone apps!

Hey SR-lezer(essen)s!
Ik heb zelf sinds +- een halfjaar een iPhone 3gs, waar ik overigens heel tevreden over ben. Hierop heb ik zo’n 90 apps staan… Whoops! Erg veel. Maar allemaal heel leuk voor onder die saaie economieles, het huiswerk maken of tijdens het lekker op de bank zitten! Hier wil ik wat van mijn favoriete apps met jullie delen, variërend van spel tot handigheidje!

Hay Day
Mijn lievelingsspelletje op de iPhone is toch echt ‘Hay Day’. Het is een spelletje waarbij je een eigen boerderijtje moet onderhouden. Kinderachtig, nee het is echt tof! Je kunt ook samenwerken met je facebook/gamecenter friends om jou boerderij naar de top te brengen.

Dropbox
Dit is een ongelooflijk handig appje, het zet namelijk documenten (denk aan foto’s, muziek e.d.) van je geliefde telefoon naar je laptop/pc! Het werkt vlekkeloos, echt een aanrader.

Templerun
Suuuper verslavend spelletje! Je moet over bomen springen, gaten in de grond ontwijken en andere capriolen uithalen om niet opgegeten te worden door een soort van mannen of apen! Heb je liever een zoetsappiger variant van dit spel? Kies dan Subway Surfers. Of houd je van rennende oma’s? Download dan liever Angry Gran Run!

Instagram
Instagram is een fotobewerker voor je mobiel. Instagram bevat veel leuke filters, die al je foto’s meteen een leuke ‘touch’ geven, ze geven je foto’s meestal een vintage laagje wat ik mooi vind staan! Ik gebruik vooral Instagram voor profielfoto’s voor o.a. Twitter en Facebook!

WordPress
Jaaa, de WordPress app! I love. Ik typ immens veel blogposts vanaf mijn mobieltje, hoe handig?! De app werkt prima en hiermee kan ik ook makkelijk foto’s van mijn mobiel in mijn posts bewerken. In case you were wondering, dit wordt ook vanaf mijn mobiel getypt! 😛

Pou
Ooh, wat geniet ik van deze app! Pou is een buitenaards diertje wat je op je mobiel kan verzorgen. Geef hem eten, speel met ‘m and watch him grow! Inclusief gekke hoeden, dierenpakjes en grappige snorren. En vergeet je Pou geen kleurtje te geven! 😉

Dat waren mijn top apps. Ik speel ze dagelijks! Wat zijn jou topperds?! Zit een van jouw geliefde apps erbij? Tell me!

One thought on “Leuke iPhone apps!

  1. Ik heb geen iPhone, maar lijken mij leuke apps! Templerun heb je ook voor non-iPhone mobiels, mijn broertje heeft het en het is geniaal! Pou heb ik ook, ik vind het zo leuk!

Leave a Reply

