Mijn eerste poging tot een winged eyeliner!

Hey!
Tijdje geleden dat ik wat postte ja, maar hier is er dan weer een.
In deze post mijn eerste poging tot een winged eyeliner – een van de moeilijkste dingen, vind ik. Ik heb een gel liner van Rimmel gebruikt.
Het was gekluns, maar hier is hij dan:

20121208-120429.jpg
Ik ben nog best blij met het resultaat alleen kan ik de volgende keer denk ik een eyeliner met zo’n vilten punt gebruiken. Ik vind het effect van een winged liner erg mooi, het geeft me een volle oogopslag!
See ya!
Wist je trouwens dat mijn blog nu al 2 maanden bestaat?! Cool he! :):)

Leave a Reply

