NAILART || Snowy Winter

Hey señorita’s!
Vandaag keek ik naar buiten en was ALLE sneeuw weg! Neee, dacht ik… Sneeuw is voor mij het ultieme teken van de winter. Je kijkt naar buiten met die heerlijke kop chocolademelk in je handen, en je ziet kinderen vrolijk stoeien in de sneeuw – dat is voor mij hét wintertafereel. Maar dat alles was weg! Hup, door de regen al mijn winter plezier weggespoeld. Om toch nog een beetje wat van het winter gevoel over te houden besloot ik een winterse nailart te maken, uiteraard met veel sneeuw! 🙂

20121214-173129.jpg

20121214-173228.jpg
Ja, die witte gevalletjes zijn sneeuwvlokken. Niet de meest overtuigende, maar toch vond ik ze wat hebben! Het sneeuwpopje vind ik daarentegen super gelukt, ik had nooit gedacht dat die herkenbaar zou worden haha. Nu naar het stappenplan!
Benodigdheden

20121214-173453.jpg

20121214-173543.jpg

20121214-173601.jpg

20121214-173618.jpg

20121214-173635.jpg
Ik heb gebruikt (op volgorde foto’s):
1. Max factor Max effect, naam staat er helaas niet op
2. Hema nailpolish, kleur 09
3. Pink tease nailart pen, naam staat er helaas niet op
4. Nailart pen, geen idee welk merk + naam is onbekend
5. Claire’s glitterlakje, weer geen naam.
En dan?
1. Lak je nagels allemaal in een basiskleur. Blauw vind ik bijvoorbeeld mooi bij de winterse lucht passen.
2. Lak een laagje glitters.
3. Voor de sneeuwpop: lak een groot wit bolletje en daarboven een klein wit bolletje. Voor de sneeuwvlokken: IMPROVISEER!
4. Nu verder met het sneeuwpopje… Lak een dun zwart streepje als sjaaltje bij de ‘nek’ oftewel scheiding tussen groot/klein bolletje. Maak oogjes door zwart te stippen en een neusje door een lijntje vanaf het midden van de kleine bol naar links/rechts te trekken. Maak armpjes als takjes… En als je wilt een hoedje! 🙂
5. Nu nog een laagje glitter…
en klaar!

Wat vinden jullie van de winter? En van deze winterse nailart? COMMENTTT! 🙂

2 thoughts on “NAILART || Snowy Winter

Leave a Reply

