REVIEW || Magnetische nagellak?!

Hoiiii!
Voor Sinterklaas had ik heel leuke cadeautjes gekregen, waaronder 2 lakjes: een Koh! Sound lak en een magnetische nagellak van het merk Art Deco. Ik was super benieuwd naar dit tweede lakje; hoe zit dat nou? Werkt dat echt? Meteen ben ik het uit gaan proberen. Of dit een goed magnetisch lakje is?…

20121214-174557.jpg
Nou ik vind van wel! Binnen 10 seconden was er al een duidelijk patroon op mijn nagels verschenen, de lak dekt super, brengt goed aan, is niet streperig en heeft een mooie kleur. Wel chipte hij al na een dag, wat een minpuntje is. Maar verder? TOP!!!
Wat vinden jullie? Comment please! 🙂

3 thoughts on “REVIEW || Magnetische nagellak?!

Leave a Reply

