Balmi!

Hey lezers!

Vandaag is het KERST! Yes, yes… Kerst. Ik kan me het nog zo goed herinneren dat ik vorig jaar ook zo blij was dat het kerst was, heeerlijk die tijd van het jaar! 🙂 Jammer dat het geen witte kerst is, maar ja… We kunnen niet alles hebben natuurlijk.

Wij doen altijd aan cadeautjes met kerst, omdat het gewoon zo gezellig is. Dit jaar had ik niet heel veel uitbundige wensen, eigenlijk wilde ik alleen geld… Maar dat vonden m’n ouders niet zo gezellig… Dus kreeg ik toch nog 2 kleine cadeautjes erbij! Echt lief! Eén van die cadeautjes was een lipbalm. Niet zo veel bijzonders denk je nu. Maar het was een balmi, weer wat nieuws en wat nieuws vind ik altijd leuk!

Een balmi is dus een nieuwe lipbalm, en aan de lipbalm zelf is niet zo veel geks. Het is gewoon een lekker verzorgend, voedend productje. De verpakking is echter wél anders:

Zoals je hierboven ziet is de lipbalm rond! ‘Hoe krijg je dat nou goed op je lippen?!’ Nou, dat gaat eigenlijk heel easy. Je veegt de lipbalm gewoon een beetje rond je lippen en er wordt weinig tot niets verspild! Nice, nice.

Ik review dit opmerkelijke product denk ik nog wel… Het is ook zo’n grappig ding! Deze blijft in mijn tas. 

Xxx 

One thought on “Balmi!

Leave a Reply

