Goede voornemens 2013…!

Hey meiden!

Hebben jullie vorig jaar aan goede voornemens gedaan?! Ik niet, en daar heb ik stiekem spijt van… Het is namelijk altijd grappig om te kijken of je je doelen behaald hebt! Daarom doe ik het dit jaar wel, en dan in de vorm van een blogpost zodat ik volgend jaar kan kijken of ik m’n doelen behaald heb. Ik vind het maar spannend – stel dat ik geen eentje behaal?! 

1. Minder snoepen

Jup, deze staat met stip op 1. Dat stomme, zoete snoep toch! Heerlijk, eigenlijk té heerlijk. Heel vervelend als je af wilt vallen maar die lekkere candy je aankijkt! Misschien moet ik het in 2013 voornamelijk op eyecandy houden!

2. SR beter onderhouden

Sainted Rituals wordt verwaarloosd – laten we eerlijk zijn! Soms haal ik de wekelijkse post niet eens… Stout. Ik moet dus écht de schouders eronder zetten en elke DAG een post schrijven van mezelf in 2013. Hopelijk lukt het, ik zie het nog niet gebeuren dus verander ik m’n plan een beetje. In de week minstens 3 posts voldoet.

3. Minder onzeker zijn 🙂

Ja, ik ben onzeker, net als (bijna) elk tienermeisje. Natuurlijk moet iedereen me aardig vinden, dat wil ik heel graag. Maar dat kan niet. Als ik dat vóór 2014 geaccepteerd heb, zal ik blij zijn!

4. Me niet zo druk maken!

Ja, ik ben een stresskipje. Gaat iets niet zoals ik gepland had? Ik flip ‘m! Jammer, en daarom wil ik dat ook verbeteren. Gewoon relaxen.

Hebben jullie nog coole voornemens? En zijn die van vorig jaar gelukt?! Commennnt!

5 thoughts on “Goede voornemens 2013…!

  1. Eh, pak lekker je rust hoor gorgeous! Je moet in jezelf geloven, want anders doen anderen dat ook niet. Good luck met je voornemens, heb er alle vertrouwen in. 🙂 Mijne zijn vorig jaar best goed gelukt. Oké, dat ik niet kan koken .. ik ben vervloekt op dat vlak. :’) Volgend jaar wil ik wat meer foto´s maken, niet alleen voor le blog, maar meer personal!

Leave a Reply

